Pon Dealer & Muntstad
gaan samen verder
Ontdek de functies van SEAT CONNECT Veiligheid & Service
Noodoproep
Via de Noodoproepservice wordt er in noodgevallen goed voor je gezorgd. Wanneer de auto een ongeluk detecteert, bijvoorbeeld door de activering van de airbags, wordt automatisch hulp ingeroepen. Jouw SEAT stuurt belangrijke informatie door naar de hulpdiensten zodat je zo snel mogelijk geholpen kan worden. Je kunt ook zelf de hulpdiensten oproepen via de Noodoproep-knop in de dakconsole.
Pechhulp
Sta je met pech en heb je hulp nodig? Via de app, of via het infotainmentsysteem of de pechhulp-knop in de dakconsole in jouw SEAT kun je online pechhulp regelen. Er worden dan automatisch belangrijke gegevens van de auto gedeeld met de SEAT hulpdiensten. Een medewerker helpt je vervolgens de oorzaak van het probleem te vinden en eventueel te verhelpen. Zo nodig kan er een servicevoertuig gestuurd worden als het probleem niet direct kan worden opgelost.
Informatie-oproep
Heb je vragen over jouw SEAT of over de SEAT CONNECT diensten? Dan kun je in contact komen met onze klantenservice via het infotainmentsysteem of de informatie-knop in de dakconsole. Onze medewerkers staan altijd klaar om je te helpen.
Servicemelding
Jouw SEAT houdt zichzelf en de vitale functies van de auto goed in de gaten. Wanneer de auto detecteert dat het tijd is voor onderhoud, of wanneer er iets mis is met de auto, zal dit kenbaar gemaakt worden. Daarnaast gaat er ook een melding naar je geselecteerde SEAT-dealer. Hierdoor weten zij precies wat er gedaan moet worden en maak je heel gemakkelijk een serviceafspraak bij jouw SEAT-dealer.